
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
- Dysponować ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym albo profilem zaufanym ePUAP.
- Zarejestrować się w portalu (czyli aktywować indywidualną skrzynkę kontaktową). W tym celu trzeba przejść na stronę Elektronicznej Skrzynki Podawczej (link podany poniżej), kliknąć na zakładce logowanie, a następnie wybrać link „zarejestruj się” znajdujący się pod oknem logowania. Więcej o działaniu skrzynki znajduje się w dziale Pomocy.
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 roku w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz. U. Nr 206 poz. 1216) Starostwo Powiatowe w Bieruniu udostępnia Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na platformie SEKAP.
ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5 MB.
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 roku w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych Starostwo Powiatowe w Bieruniu akceptuje formaty elektroniczne wymienione w załączniku do Rozporządzenia.
Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu do Kancelarii mieszczącej się na parterze Starostwa Powiatowego w Bieruniu przy ul. św. Kingi 1 na nastepujących nośnikach danych:
- Pamiec masowa USB
- Płyta CD / DVD
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Bożena Caban |
Data wprowadzenia: | 2008-05-05 09:49:00 |
Opublikował: | Bożena Caban |
Data publikacji: | 2008-05-05 09:49:00 |
Ostatnia zmiana: | 2016-07-07 10:50:53 |
Ilość wyświetleń: | 7656 |